نتیجه‌ی فیزیک کنکورت رو گارانتی کن!

کارگاه

نکته و تست

کارگاه نکته و تست فیزیک کنکور، یه راه میان‌بر برای موفقیت در کنکور سراسریه! سالهاست که همایش جمع بندی فیزیک و کارگاه تست و نکته در شهرهای مختلف برگزار می کنم. در این کارگاه‌ها تلاش می کنم چیزهایی رو بگم که نتیجه ی کنکورتون رو تغییر بدید!درصد میانگین فیزیک بچه ها در کنکور سراسریه خیلی پایینه. از طرفی درس فیزیک تاثیر زیادی در نتیجه گیری کنکور داره.( هم برای بچه های ریاضی و هم برای بچه های تجربی).

نکته و تست فیزیک

تو کلاس نکته و تست قراره مهارت هایی رو یاد بگیریم که سر جلسه کنکور با خیال راحت تر شرکت کنیم. بعضی ها می گن فیزیک در طول سال برای من سخت بوده. من پایه ام ضعیفه و… حالا چطور تو این مدت کوتاه می تونم فیزیک یاد بگیرم؟ برای کسب نتیجه در کلاس نکته و تست من فقط یه چیز ازتون می خوام!!! فقط حرف گوش کن باش! ما حدود 30 ساعت کلاس داریم که می تونی حداکثر تو 2 روز ببینی!!! اما من همراه با ویدئو کلاس ها نقشه راه و مدل خوندن و …. رو هم بهت می دم!!!

حداقل 30 درصد فیزیک بیشتر می زنی!

با 300 تا تست یاحدود 30 ساعت آموزش!

امتحان نهایی فیزیک . امتحان فیزیک یازدهم . امتحان فیزیک یازدهم

هزینه ی دوره نهصد هزار تومان.

درکارگاه نکته و تست فیزیک چی یاد می گیریم؟

برای این که راحت تر و سریع تر در فیزیک کنکور نتیجه بگیری.

طرح گارانتی فیزیک فقط یه دوره نیست! یه راه حله!

راه حلی برای موفقیت! راه حلی برای کسب درصد های بالاتر! می دونی چرا؟

چون تو این دوره فقط بهت فیزیک یاد نمی دم! من بهت یادت می دم چطور در کمترین زمان و با کمترین میزان مطالعه بهترین نتیجه رو بگیری.

قراره بعد از اینکه از جلسه کنکور اومدی بیرون، بگی: 

“دمم گرم! همه چیزایی که می دونستم اومده بود و به همه اش جواب دادم”

چون هرگز،  اونی که بیشتر خونده بهتر نتیجه نمی گیره!!!!

بودجه بندی فیزیک کنکور

1 %
درصد سوالات کنکور

فیزیک دهم

1 %
درصد سوالات کنکور

فیزیک یازدهم

1 %
درصد سوالات کنکور

فیزیک دوازدهم

شماره ات رو بده تا تا کمکت کنم!

اینجوری دیگه نگران درصد فیزیک نخواهی بود.

اگه هیچی بلد نباشی(فکر نمی کنم اینطوری باشی، چون لااقل تعاریف رو تا حدودی می دونی) فقط کافیه حرف گوش کن باشیو با من پیش بیای. کار عجیب غریبی هم قرار نیست انجام بدی. 300 تا تست رو انقدر تکرار می کنیم تا تو ذهنت بمونه. اینجوری لااقل 30 درصد می زنی و از 95% بچه ها جلو می افتی.

فقط کافیه تست های هر جلسه و توضیحاتش رو ببینی و اگه سوال داشتی بپرسی. تعاریف رو هم به صورت پادکست بهت می دم فقط گوش کن. فیلم آموزشی رایگان کلیه مباحث هم در بخش آموزش رایگان سایت هست. ببین!

تست اضافی فقط در چارچوب تست جامع بزن.( همون برنامه ای که مشاورت بهت داده) اینجوری می بینی تست های دوره نکته و تست چقدر می تونه بهت کمک کنه.

هرچی بخونی قطعا مفیده! اما من تمام مفاهیم و تعاریف کتاب رو به صورت پادکست بهت می دم که گوش کنی و نخوای بخونی. از طرفی تمام سوالات مهم کتاب درسی فیزیک رو در قالب تست هایی که بهت می دم بررسی می کنم.

بستگی به پایه درسی فیزیک و ریاضی و میزان مسئولیت پذیری خودت داره. اگه زیاد بلد نباشی اما حرف گوش کن باشی و با مطالبی که می گیم و حجم‌شون زیاد نیست ، پیش بیای حداقل 20 تا 30 درصد به درصد فیزیکت اضافه میشه.

متاسفانه یا خوشبختانه در کنکور کسی نمی پرسه چقدر سواد داری! ولی می پرسن چند درصد فیزیک کنکور زدی. پس ما هم در این زمان کم بیشتر از یادگیری عمقی فیزیک ، به روی روش های نتیجه گیری بهتر در فیزیک کنکور تمرکز می کنیم.

ما نه سوالهای فیزیک کنکور رو خریدیم و نه پیشگو هستیم! اما تجربه 30 سال حضور در کنکور رو داریم. هر سال سوالها رو بررسی و آنالیز می کنیم. می دونیم از هر بخش حدودا چند تا تست میاد. اگه باید چه حالت هایی بیشتر احتمال داره بیاد و…

برای کارگاه نکته و تست فیزیک کنکور ، جزوه pdf در اختیارتون قرار می گیره. (رایگان) پس نیاز نیست جزوه و کتاب بخری.

در کارگاه تست و نکته و سوالات احتمالی فیزیک، حدود 300 تست حل میشه. در زمانی حدود 30 ساعت! هر ویدئو رو دو یا سه بار ببینی حداکثر میشه 90 ساعت !!! کار یه سال رو در 90 ساعت تموم می کنی و نتیجه رو تغییر می دی.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *