نتیجه‌ی امتحان فیزیکت رو گارانتی کن!

کارگاه

امتحان فیزیک یازدهم

شب امتحانی

کارگاه امتحان پایان ترم فیزیک یه دورهی شب امتحانی هست که با اون می تونی در حداقل زمان ، بهترین نتیجه رو بگیری. اکثر بچه ها به شب امتحان درس خوندن عادت دارن! شب امتحان یه جوری درس می خونن که اگه در طول سال اینطوری می خوندن، شاگرد اول می شدن!

اما چی کار می کنیم

وقتی شب امتحان با یه حجم زیاد مطالب مواجه میشی، می ترسی.تصمیم می گیری هم کارت رو کم کنی و هم تاجایی که میشه مطالب اساسی تر رو بخونی! ما این کار رو بر اساس تجربیات سی ساله ، کلاسه بندی و دقیق انجام می دیم. خلاصه مطالب و تعاریف رو به صورت فایل صوتی ارائه می دیم. بعد تمرینهای کتاب درسی و نمونه سوالات امتحانی رو حل و بحث می کنیم و….

می تونی بیست بگیری!

سوالات امتحانی 4 سال اخیر رو بررسی می کنیم!

امتحان نهایی فیزیک . امتحان فیزیک یازدهم . امتحان فیزیک یازدهم

هزینه ی دوره سیصد هزار تومان.

در کارگاه امتحان فیزیک یازدهم چی یاد می گیریم؟

برای این که راحت تر و سریع تر در امتحان فیزیک یازدهم 20 بگیری.

شماره ات رو بده تا تا کمکت کنم!

اینجوری دیگه نگران نتیجه امتحان فیزیک نخواهی بود.

اگه هیچی بلد نباشی(فکر نمی کنم اینطوری باشی، چون لااقل تعاریف رو تا حدودی می دونی) فقط کافیه حرف گوش کن باشیو با من پیش بیای. کار عجیب غریبی هم قرار نیست انجام بدی. فقط پادکست تعاریف رو گوش می کنی و ویدئو ها رو نگاه می کنی. و یه بار برای خودت حل می کنی.

فقط کافیه مسائلی رو که حل می کنم و توضیحاتش رو ببینی . تعاریف رو هم به صورت پادکست بهت می دم فقط گوش کن. فیلم آموزشی رایگان کلیه مباحث هم در بخش آموزش رایگان سایت هست. ببین!

اگه اضافه تر هم حل کنی که دستت راه بیافته چه بهتر! اما اگه در حد همین کارگاه و مسائلی که حل می کنم می تونه کارت رو راه بندازه و نتیجه بگیری.

هرچی بخونی قطعا مفیده! اما من تمام مفاهیم و تعاریف کتاب رو به صورت پادکست بهت می دم که گوش کنی و نخوای بخونی. از طرفی تمام سوالات مهم کتاب درسی فیزیک رو در قالب مسائلی که بهت می دم بررسی می کنم.

بستگی به پایه درسی فیزیک و ریاضی و میزان مسئولیت پذیری خودت داره. اگه  حرف گوش کن باشی و با مطالبی که می گیم و حجم‌شون زیاد نیست ، پیش بیای و تمرین کنی حتما میشه.

با این کارگاه کوتاه مدت می تونی از عهده امتحان فیزیک یازدهم به خوبی بربیای و نتیجه بگیری. یادگیری خیلی عمقی در زمان کوتاه شاید اتفاق نیافته!

ما بر اساس تجربه 30 ساله و آنالیز و بررسی سوالات سالهای اخیر می دونیم چه سبک سوالی احتمال بیشتر داره در امتحان فیزیک مطرح بشه ، و اونا رو براتون حل می کنیم.

برای کارگاه امتحان فیزیک ،جزوه pdf  سوالات در اختیارتون قرار می گیره. (رایگان) پس نیاز نیست جزوه و کتاب بخری.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *